Аналітики українського авторинку стверджують, що перші місяці 2024 року дають підстави вважати, що ринок починає відновлюватися за зразком 2017 року, у чому вбачаються досить оптимістичні перспективи на майбутнє. Цікавою деталлю став інтерес саме до авто преміум-класу, інтерес до яких збільшився на 2%.
Приріст у кожному сегменті
У сьогоднішніх реаліях придбання автомобіля для багатьох українців залишається досить серйозною інвестицією та інколи навіть становить певний ризик, враховуючи любов українських водіїв до вживаних авто з США. В окремих випадках це часто можна порівняти зі ставкою на азартну подію, що робляться на https://rcgroup.com.ua/bukmekerski-kontory/, з непередбачуваним результатом, але водночас і з шансом на успіх.
Статистика говорить про те, що цікавість до “американців” лише збільшується — перші три місяці принесли на українські дороги майже 10 тисяч таких авто, а означає, що попит на них збільшився аж на 90%
Втім, спираючись на аналітичні дані “Укравтопром”, український авторинок фіксує зростання продажів ледь не за всіма напрямками. Головним показником залишається кількість проданих легкових авто у перші три місяці року — вона перевищує 16,5 тисяч одиниць, та є більшою на 49% у порівнянні із тим же періодом у 2023 році.
Разом з тим сума, що була витрачена на придбання нових легкових авто у першому кварталі, сягає майже 16 млрд грн. Що стосується сегмента саме елітних авто, то загальна доля їх присутності на ринку знизилась з 25% до 17%, проте у першому кварталі 2023 українці все ж купували їх на 2% менше.
Які марки мають популярність?
У сегменті преміум-класу трійка лідерів в цілому залишається незмінною:
- BMW;
- Lexus;
- Audi.
Якщо загальна кількість автомобілів у цьому сегменті становить приблизно 2800, то на ці три бренди приходиться близько більше половини авто від неї. До речі, найбільше покупців зафіксовано у Києві, Одесі та Дніпрі.
Також відзначається зростання інтересу до китайського автопрому та відповідний приріст аж у 75%, а також попит на електромобілі — протягом 2023 року він стабільно збільшувався, але водночас динаміка цього процесу сповільнилась.
Водночас увагу водії привертали і гібридні авто — їх у першому кварталі було придбано 4700 одиниць, що майже на 60% більше, ніж за той же звітний період минулого року, причому близько половини авто від цієї кількості були новими. Беззаперечним лідером у цій категорії виявилась Toyota RAV-4, на яку прийшлося майже півтисячі авто. Другою за кількістю стала Toyota Camry, третьою — Nissan Qashqai.
Свежие комментарии