Море пива

2.0
0 (800) 302-0... показати телефон
побудувати маршрут
інші 207 філій показати
09:00-23:00 детальніше
оцінка 2.0 із 5 на основі 1 відгука
повідомити про...
  • телефони не відповідають
  • організація відсутня
  • інша невідповідність
ваша компанія? Якщо Ви маєте відношення до цієї компанії, візьміть її сторінку у керування і залучайте більше клієнтів за допомогою Locator! Для цього зареєструйтесь або увійдіть у систему і перейдіть за посиланням "Ваша компанія?". Для чого брати сторінку компанії у керування читайте за цим посиланням.
2.0

1 відгук

Море пива

Море пива (Одеса) - Магазин пива знаходиться у Одесі за адресою: Шевченка, 17, Приморський район, Малий Фонтан. Також у організації Море пива є філії у інших місцях. Повний перелік дивіться тут.

сьогодні Море пива працює за графіком: 09:00-23:00. Згідно відгуками на locator дана організація має рейтинг 2.0 (максимально можливий - 5), який складений на основі 1 відгуків, а останій відгук був залишений 06-08-2023 (272 днів тому).

Зв'язатись з Море пива можна за номером: 0 (800) 302-050.

відгуки

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати відгуки.
Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Оценка:
Шановне керівництво/менеджмент магазину,

Я пишу вам зі скаргою на поведінку продавщиці пива, яка обслуговувала мене у вашому магазині (вулиця Академіка Корольова, 92, Одеса, Одеська область, 65001). Вчора я відвідав ваш магазин і стикнувся з неприємним досвідом спілкування з цією співробітницею.

Молода дівчина, проявила агресивну та неадекватну поведінку щодо мене. Вона висловила своє фу на мій зовнішній вигляд та спосіб життя, що зробило мій візит до вашого магазину неприємним.

Я хочу підкреслити, що я звичайний клієнт, і мені дуже неприємно було стикнутися з таким ставленням зі сторони вашого співробітника. Я вважаю, що продавці повинні бути професійними та поважними до кожного клієнта, незалежно від їх зовнішнього вигляду чи способу життя.

Прошу вас прийняти відповідні заходи щодо даного питання, щоб забезпечити найкращий рівень обслуговування в вашому магазині. Сподіваюся, що такі ситуації більше не повторяться, і ви підприємете необхідні кроки, щоб навчити своїх співробітників ввічливості та професіоналізму.

З повагою,

[Олексій]